Sihanoukville - Reisverslag uit Midlaren, Nederland van Tineke Wiggers - WaarBenJij.nu Sihanoukville - Reisverslag uit Midlaren, Nederland van Tineke Wiggers - WaarBenJij.nu

Sihanoukville

Door: Tineke

Blijf op de hoogte en volg Tineke

05 Maart 2015 | Nederland, Midlaren

Vannacht heerlijk geslapen. Wat super om wakker te worden en de tropengeluiden te horen en de tropengeuren te ruiken! Opgestaan gedouchet en de kleren aan. Een ontbijtje genuttigd aan de Mekong rivier. Per Tuk Tuk naar de markt gegaan. Vanmiddag om 13.00 uur ben met de bus naar Sihanoukville vertrokken. Als het een beetje goed gaat kun je er in vier uren zijn. Maar helaas had ik de verkeerde bus gekozen, twee keer zei de bus doe het zelf maar en stopte er mee. Al met al ben ik zeven uur onderweg geweest. Maar ik ben er. En het is heel fijn hier weer te zijn! Vanavond ga ik vroeg slapen, morgen weer een nieuwe dag.












  • 05 Maart 2015 - 16:14

    Inge:

    Wat fijn dat je er bent! Balen van de busreis. Niet fijn met de tropische temperaturen lijkt mij. Nu lekker uitrusten. Ik kan me helemaal voorstellen dat het me de tropische geluiden fijn wakker worden is

  • 05 Maart 2015 - 18:03

    Linda:

    Gelukkig ben je nu in Sihanoukville!
    Wel vervelend dat de reis zo ontzettend lang duurde...pfff 7 uur, daar wordt je niet vrolijk van!
    Hoop dat je een goede nachtrust hebt en morgen weer een fijne dag toegewenst.
    Liefs en dikke kus xxx

  • 06 Maart 2015 - 08:31

    Wouter:

    Je reisverslag brengt me nu alweer terug naar dat bijzondere land.
    Verrassende busreis zeg...normaal gesproken gaat alles volgens schema in Cambodja ;)
    Heel veel groetjes daar en geniet ervan, ik ben benieuwd naar je volgende verhaal!

  • 06 Maart 2015 - 10:32

    Bart:

    gelukkig goed aangekomen x

  • 09 Maart 2015 - 03:09

    Tineke Wiggers:

    Ja het blijft bijzonder hier Wouter.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Midlaren

Mijn zoveelste reis

Naar 'mijn' kinderen in Kleang Leu!

Recente Reisverslagen:

01 April 2015

Luxe kamer met zwembad.

31 Maart 2015

Wat een heerlijke dag!

30 Maart 2015

De stad.

29 Maart 2015

De bruiloft!

27 Maart 2015

Weer in Phonm Penh
Tineke

Vandaag 25 januari maak ik mijn dagboek vast aan. Op 3 maart vertrek ik naar Cambodja. Ik logeer net als eerdere keren bij Jan en Narrat in Guesthous Orchidee in Sihanoukville. Een goede en gezellige plek! Ik verheug me er op "mijn" kinderen in Kleang Leu en hun ouders weer te ontmoeten en te zien hoe het met ze gaat.

Actief sinds 24 Feb. 2015
Verslag gelezen: 253
Totaal aantal bezoekers 11724

Voorgaande reizen:

03 Maart 2015 - 03 April 2015

Mijn zoveelste reis

29 Maart 2015 - 29 Maart 2015

De Bruiloft!

Landen bezocht: