Kralen rijgen. - Reisverslag uit Preah Seihanouk, Cambodja van Tineke Wiggers - WaarBenJij.nu Kralen rijgen. - Reisverslag uit Preah Seihanouk, Cambodja van Tineke Wiggers - WaarBenJij.nu

Kralen rijgen.

Door: Tineke

Blijf op de hoogte en volg Tineke

10 Maart 2015 | Cambodja, Preah Seihanouk

Als een vis in het water voel ik me hier in de tropen. Ik voel me er thuis.
We hebben vandaag weer heel wat hobbels, bobbels en kuilen genomen met de Tuk Tuk. Soms dacht ik dit gaat Tuk Tukje niet redden maar het lukte elke keer en het is me gelukt er niet uit te vliegen. En we kwamen waar we zijn wilden. Vandaag met de kinderen armbandjes geregen met de prachtige houten kralen. Je zag ze genieten van het bezig zijn en de mooie vrolijke armbandjes die het uiteindelijk werden. Trots liepen ze er mee rond. Ze zo blij te zien daar doe je het voor. Met Mao nog naar een prachtige pagode gereden om te genieten van de serene rust die je daar heerst. Het is heel fijn daar even te zijn.

• 10 Maart 2015 - 15:57

Inge:

Wat moet het heerlijk zijn om met zulke dankbare kindertjes iets te doen! Fijn dat je je thuis voelt mare.... Wel weer terug komen hoor;).
    Liefs, Inge

• 10 Maart 2015 - 20:56

Linda:

Heerlijk dat de kindertjes zo genieten!
    Ook super dat ik vanmiddag, ( bij jou avond) even met je kon bellen via messenger.
    En wat Inge zegt wel terug komen hoor, wij kunnen je niet zo lang missen! xxx

Verslag uit: Cambodja, Preah Seihanouk

Mijn zoveelste reis

Naar 'mijn' kinderen in Kleang Leu!

01 April 2015

De bruiloft!

27 Maart 2015

Weer in Phonm Penh
Tineke

Vandaag 25 januari maak ik mijn dagboek vast aan. Op 3 maart vertrek ik naar Cambodja. Ik logeer net als eerdere keren bij Jan en Narrat in Guesthous Orchidee in Sihanoukville. Een goede en gezellige plek! Ik verheug me er op "mijn" kinderen in Kleang Leu en hun ouders weer te ontmoeten en te zien hoe het met ze gaat.

Actief sinds 24 Feb. 2015