Knuffels uitgedeeld - Reisverslag uit Preah Seihanouk, Cambodja van Tineke Wiggers - WaarBenJij.nu Knuffels uitgedeeld - Reisverslag uit Preah Seihanouk, Cambodja van Tineke Wiggers - WaarBenJij.nu

Knuffels uitgedeeld

Door: Tineke

Blijf op de hoogte en volg Tineke

11 Maart 2015 | Cambodja, Preah Seihanouk

Vandaag verftekeningen met de kinderen gemaakt. Er waren al heel wat knuffelbeestjes uitgedeeld. Wat had ik er veel! Vandaag de nog overgebleven knuffels in een arm dorpje bij het strand aan de kindertjes gegeven. Ze waren er zichtbaar heel blij mee!

Elke avond eet ik buiten op het nieuwe terras van het Guesthouse. Gezellig en het eten is lekker. Vanavond zijn twee dochters van Mao nog even langs geweest. Zijn vrouw, zoon en oudste dochter had ik al ontmoet. We hebben samen wat gedronken en even bijgepraat. Leuk om de meiden weer te zien.

  • 11 Maart 2015 - 16:42

    Inge:

    Wat lief dat je knuffels aan de straatkindjes hebt gegeven! Is het nog steeds zo warm? Hier vandaag weer een prachtige lentedag!

    Dikke kus, Inge

  • 11 Maart 2015 - 20:35

    Linda:

    Heerlijk om de kinderen zo blij te maken!
    Liefs en knuffel xxx

  • 11 Maart 2015 - 20:44

    Bart:

    Veel plezier daarzo! liefs Bart

  • 12 Maart 2015 - 11:20

    Trienke:

    Lieve schat

    Nou nou Tineke !! wat geweldig je berichtjes te lezen. Wat ontroerend en wat een warmte!
    letterlijk en figuurlijk, daar waar je nu bent met hart en ziel. Ik word zo blij van jou schrijven en ben positief jaloers natuurlijk. Wat een cadeau voor jou en de kinderen en mensen daar, om elkaar zo te ontmoeten in zoveel liefde en hartelijkheid. Volgens mij ben jij / zijn jullie heel gelukkig daar op dit moment met elkaar. Wat fijn dat jij zoveel liefde kunt geven en delen. En de kinderen die op straat leven went nooit he en mag ook niet. Iedereen heeft bestaansrecht en er is nog veel werk te doen en dat doe jij Daad-werkelijk. Je bent daar met heel je hart en ze kunnen geen lievere vrouw ontmoeten uit dat verre westen dan jij ! Heb het goed en geniet en heb mooie ontmoetingen.
    Hier is het goed. Het is steeds prachtig lenteweer en ik geniet ervan en als er dan ook nog mooie berichtjes van jou langs komen ben ik helemaal blij xx
    Tot schrijfs he hele dikke kus van mij en miriam.

  • 12 Maart 2015 - 14:20

    Mannie Nieboer:

    Hallo Tieneke,had al eerder willen mailen maar het lukte even niet had wat problemen met met de computer. Jou reisverslag net wat doorgelezen en je hebt gelukkig een redelijke voorspoedige reis gehad en dan eindelijk op de plaats van bestemming komen dat lijkt me dan ook heerlijk.Al die lieve kinderen en mensen terug zien en ze dan ook nog lekker kunt verwennen met alle knuffels en wat je verder nog allemaal bij je had moet toch wel heerlijk voelen.Leuk dat je zo met de kinderen daar aan het knutselen bent en zie je in gedachten daar zitten genieten,petje af Tien.
    Nou lieverd nog een fijne tijd daar en lekker genieten van het zonnetje en van alles!
    Tot een andere keer
    groet Mannie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Cambodja, Preah Seihanouk

Mijn zoveelste reis

Naar 'mijn' kinderen in Kleang Leu!

Recente Reisverslagen:

01 April 2015

Luxe kamer met zwembad.

31 Maart 2015

Wat een heerlijke dag!

30 Maart 2015

De stad.

29 Maart 2015

De bruiloft!

27 Maart 2015

Weer in Phonm Penh
Tineke

Vandaag 25 januari maak ik mijn dagboek vast aan. Op 3 maart vertrek ik naar Cambodja. Ik logeer net als eerdere keren bij Jan en Narrat in Guesthous Orchidee in Sihanoukville. Een goede en gezellige plek! Ik verheug me er op "mijn" kinderen in Kleang Leu en hun ouders weer te ontmoeten en te zien hoe het met ze gaat.

Actief sinds 24 Feb. 2015
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 11717

Voorgaande reizen:

03 Maart 2015 - 03 April 2015

Mijn zoveelste reis

29 Maart 2015 - 29 Maart 2015

De Bruiloft!

Landen bezocht: