Zaterdag vrije dag. - Reisverslag uit Preah Seihanouk, Cambodja van Tineke Wiggers - WaarBenJij.nu Zaterdag vrije dag. - Reisverslag uit Preah Seihanouk, Cambodja van Tineke Wiggers - WaarBenJij.nu

Zaterdag vrije dag.

Door: Tineke

Blijf op de hoogte en volg Tineke

14 Maart 2015 | Cambodja, Preah Seihanouk

Vandaag heb ik een vrije dag genomen. Ik heb een ritje met de superluxe Tuk Tuk van Jan gemaakt. Verder ging ik nog naar de markt. De schoonzoon van Jan zou de nieuw gemaakte foto's voor me op de computer zetten, maar dat ging helaas nogal mis. Hoe het kan geen idee maar de foto's zijn spoorloos. Dat is balen, maar het is de bedoeling om morgen weer naar Kleng Leu te gasn en dan maak ik nieuwe.

• 14 Maart 2015 - 16:34

Inge:

Wat jammer van de foto's! Gelukkig heb je nog even de tijd om nieuwe te maken;).

Liefs, Inge

• 14 Maart 2015 - 17:17

Linda:

Lekker even een dagje vrij!
    Jammer dat de foto's spoorloos zijn, hopelijk kan je snel nieuwe maken.
    Fijn weekend verder xxx

• 14 Maart 2015 - 20:01

Els:

He lieverd. Er is nog volop kans om nieuwe plaatjes te schieten maar ik begrijp dat het jammer is van speciale momenten. Te gek dat je nog even gebeld hebt vandaag. Jij in Cambodia en ik op Bonaire met 11 uur tijdsverschil. Xxx