Vers gebakken rijst. - Reisverslag uit Preah Seihanouk, Cambodja van Tineke Wiggers - WaarBenJij.nu Vers gebakken rijst. - Reisverslag uit Preah Seihanouk, Cambodja van Tineke Wiggers - WaarBenJij.nu

Vers gebakken rijst.

Door: Tineke

Blijf op de hoogte en volg Tineke

19 Maart 2015 | Cambodja, Preah Seihanouk

Als we 's avonds gezellig op het terras zitten te eten gebeurd het wel eens dat er een Papaja uit de Papajaboon valt pats op het terras. Maar er komt soms nog meer van boven, het kan zomaar gebeuren dat er een kikker op je rug of op je arm land. En die beesten hebben hier toch echt geen vleugels. Dat maak je in Nederland toch niet mee dat een kikker van boven komt, ik blijf het bijzonder vinden. Vandaag versgebakken rijst op de markt gekocht en die vanavond naar de straatkinderen gebracht. Ze zaten er weer heerlijk van te smikkelen. Ik kwam een joekel van een rat tegen vlak bij de kids. Maar die zie je hier wel vaker.

• 19 Maart 2015 - 17:22

Janneke V.d.heide:

ha Tineke,

allle zegen komt van boven zo ook de kikkers!!! dus het overkomt niet alleen mij. rare kikkers!!!

• 19 Maart 2015 - 17:33

Inge :

Hah, het kikker verhaal komt mij bekend voor! Handig als je toetje (papaja) zomaar op je bord geserveerd word. Liefs, Inge

• 19 Maart 2015 - 18:59

Linda:

Kikkers en een rat...brrr niet echt fijn lijkt me!
    Fijn voor de kinderen dat je ze verwend hebt met vers gebakken rijst.
    xxx

• 20 Maart 2015 - 12:06

Wilma Huizinga:

Jakkes een grote rat, bah... Kikkers zijn niet zo erg tenzij het een giftig exemplaar betreft.
    Wat zullen de kinderen genoten hebben van de gebakken rijst.
    Wat fijn dat ze weer geoefend hebben met de puppies. Zielige kinderen maar ook arme dieren.
    Succes verder met jouw missie!! lfs aenw