De natuur in Cambodja - Reisverslag uit Preah Seihanouk, Cambodja van Tineke Wiggers - WaarBenJij.nu De natuur in Cambodja - Reisverslag uit Preah Seihanouk, Cambodja van Tineke Wiggers - WaarBenJij.nu

De natuur in Cambodja

Door: Tineke

Blijf op de hoogte en volg Tineke

23 Maart 2015 | Cambodja, Preah Seihanouk

Hier even weer een berichtje van mij. Alles prima, ik geniet van wat ik doe en meemaak hier. Voor die genen die me wel eens een berichtje over de telefoon sturen, vaak komt het over maar niet altijd, doordat de wifi hier soms uitvalt en ik de telefoon dan opnieuw moet instellen. Ook als ik een abje stuur zal hij niet altijd aankomen.
Vandaag wil ik jullie even laten meegenieten van het moois dat er in de natuur van Cambodja te zien is.

• 23 Maart 2015 - 15:19

Gea:

Prachtig de foto s Het is ook een prachtig land geniet nog maar van al het moois wat je ziet En van de kinderen xxx

• 23 Maart 2015 - 17:08

Inge:

Wauw, prachtig! Kun je niet wat zaden meenemen naar huis? Liefs, Inge

• 23 Maart 2015 - 20:19

Linda:

Echt heel mooi, wat een prachtige bloemen hebben ze daar!