Phnom Penh - Reisverslag uit Midlaren, Nederland van Tineke Wiggers - WaarBenJij.nu Phnom Penh - Reisverslag uit Midlaren, Nederland van Tineke Wiggers - WaarBenJij.nu

Phnom Penh

Door: Tineke

Blijf op de hoogte en volg Tineke

04 Maart 2015 | Nederland, Midlaren

Vandaag ben ik na een lange voorspoedige reis in Phnom Penh aangekomen. Fijn om hier weer te zijn en handig dat ik gewoon de weg weet in deze drukke levendige Aziatische stad. Morgen reis ik met de bus naar Sihanoukville. Het is hier 6 uren later dan in Nederland. Het is even weer wennen aan het tropische klimaat. Het is echt bloedje heet hier.

  • 04 Maart 2015 - 12:12

    Inge:

    Lieve Mama, wat fijn om te lezen. Heel veel plezier en een goede reis morgen. Je bericht kwam binnen via mijn email. De site werkt dus weer

  • 04 Maart 2015 - 13:14

    Roelof & Frouke:

    Mevrouw Busscher vertelde ons zojuist dat we je kunnen volgen via deze site. Wat leuk! Fijn dat je goed bent aangekomen Tineke. We proberen elke dag even te kijken "waar je bent". Hartelijke groeten, Roelof & Frouke X

  • 04 Maart 2015 - 17:15

    Janneke:

    Heb jouw bericht ook via mail ontvangen. Super. Ik volg je op de voet. Doe rustig aan, pas goed op jezelf en een fijn welkom bij 'je kindertjes'.
    Liefs en een poot van Banjer,
    Janneke.

  • 04 Maart 2015 - 19:26

    Linda:

    Lieve mama,
    Ik ben heel blij dat je goed aangekomen bent!
    Ik kan me voorstellen dat de warmte erg wennen is.
    Hoop dat je een fijne tijd mag hebben daar,
    liefs Linda xxx

  • 04 Maart 2015 - 20:28

    Chris:

    Hoi Tineke,
    Zo zit je in de Hollandse kou, en zo zit je in de tropische warmte. Heel veel plezier daar en ik ga je volgen!
    Groetjes, Chris

  • 05 Maart 2015 - 08:13

    Wilma:

    Gelukkig weer heel aangekomen! En hopelijk zonder 'ongelukken' in de bus dit jaar hahaha!

  • 05 Maart 2015 - 13:37

    Gea:

    hallo Tineke fijn dat je een goede reis hebt gehad Hoop dat je weer een super tijd mag hebben met de KIDS Doe je de groetjes aan iedereen die mij nog kennen van vorige x dikke knuf

  • 09 Maart 2015 - 03:07

    Tineke Wiggers:

    Wat leuk Frouke en Roelof dat jullie me ook volgen!
    nee Wilma dit keer geen "ongelukjes" in de bus.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Midlaren

Mijn zoveelste reis

Naar 'mijn' kinderen in Kleang Leu!

Recente Reisverslagen:

01 April 2015

Luxe kamer met zwembad.

31 Maart 2015

Wat een heerlijke dag!

30 Maart 2015

De stad.

29 Maart 2015

De bruiloft!

27 Maart 2015

Weer in Phonm Penh
Tineke

Vandaag 25 januari maak ik mijn dagboek vast aan. Op 3 maart vertrek ik naar Cambodja. Ik logeer net als eerdere keren bij Jan en Narrat in Guesthous Orchidee in Sihanoukville. Een goede en gezellige plek! Ik verheug me er op "mijn" kinderen in Kleang Leu en hun ouders weer te ontmoeten en te zien hoe het met ze gaat.

Actief sinds 24 Feb. 2015
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 11786

Voorgaande reizen:

03 Maart 2015 - 03 April 2015

Mijn zoveelste reis

29 Maart 2015 - 29 Maart 2015

De Bruiloft!

Landen bezocht: