Aapjes - Reisverslag uit Preah Seihanouk, Cambodja van Tineke Wiggers - WaarBenJij.nu Aapjes - Reisverslag uit Preah Seihanouk, Cambodja van Tineke Wiggers - WaarBenJij.nu

Aapjes

Door: Tineke

Blijf op de hoogte en volg Tineke

16 Maart 2015 | Cambodja, Preah Seihanouk

Vanmorgen langs het strand gewandeld. Het was weer erg heet vandaag. De kinderen zijn dol op de vrolijke stickers. Die zijn hier niet te krijgen.Toen ik ze gisteren vroeg wat ze vandaag wilden doen zeiden ze stickers. Die plakken ze dan op een papier en maken er door te tekenen met de viltstifften er een geheel van. Bij de bookmarket heb ik papier gekocht. Een ritje met de Tuk Tuk is fijn als het zo warm is. Daarom hebben we nog een ommetje gemaakt. We kwamen toen apen tegen. Altijd leuk om te zien. Eentje was erg nieuwschierig die kwam heel dicht bij.

  • 16 Maart 2015 - 16:14

    Inge:

    Leuk apen! Voor je volgende reis gaan we stickers sparen! Fijn je even gesproken te hebben. Dikke kus Inge

  • 16 Maart 2015 - 21:33

    Linda:

    Wat schattig dat je aapjes gezien hebt!
    Sterkte met de warmte, je moet er maar tegen kunnen...
    Morgen weer een fijne dag toegewenst.
    Liefs Lin. xxx

  • 16 Maart 2015 - 21:43

    Janneke V.d.heide:

    He Tineke,
    nou nou heb je ook gevonden!!!!verhaal vertel ik later. alles verhalen weer gelezen, krijg weer allemaal beelden en beleef het mee.
    lieverd ik zie je genieten!!!
    blijft je volgen.

    groetjes Janneke

  • 05 December 2016 - 18:54

    Jochem :

    Hoi 10eke wat weer bijzondere verhalen, allemaal dingen die wij niet kennen. Maar mooi te lezen dat ze weer blij zijn met jou komst. Ikk wens je veel succes en veel plezier met al die leuke kinderen en wij blijven je volgen. Groetjes en X en doe voorzichtig.

  • 05 December 2016 - 19:37

    Tineke:

    Hallo Jochem, nu zit je toch in een oud verslag van een eerder jaar, haha.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Cambodja, Preah Seihanouk

Mijn zoveelste reis

Naar 'mijn' kinderen in Kleang Leu!

Recente Reisverslagen:

01 April 2015

Luxe kamer met zwembad.

31 Maart 2015

Wat een heerlijke dag!

30 Maart 2015

De stad.

29 Maart 2015

De bruiloft!

27 Maart 2015

Weer in Phonm Penh
Tineke

Vandaag 25 januari maak ik mijn dagboek vast aan. Op 3 maart vertrek ik naar Cambodja. Ik logeer net als eerdere keren bij Jan en Narrat in Guesthous Orchidee in Sihanoukville. Een goede en gezellige plek! Ik verheug me er op "mijn" kinderen in Kleang Leu en hun ouders weer te ontmoeten en te zien hoe het met ze gaat.

Actief sinds 24 Feb. 2015
Verslag gelezen: 246
Totaal aantal bezoekers 11789

Voorgaande reizen:

03 Maart 2015 - 03 April 2015

Mijn zoveelste reis

29 Maart 2015 - 29 Maart 2015

De Bruiloft!

Landen bezocht: