weer geoefend met puppies. - Reisverslag uit Preah Seihanouk, Cambodja van Tineke Wiggers - WaarBenJij.nu weer geoefend met puppies. - Reisverslag uit Preah Seihanouk, Cambodja van Tineke Wiggers - WaarBenJij.nu

weer geoefend met puppies.

Door: Tineke

Blijf op de hoogte en volg Tineke

18 Maart 2015 | Cambodja, Preah Seihanouk

Vandaag weer geoefend met hoe om te gaan met honden. In dit geval met puppy's. Je ziet hier nooit een hond die gezellig kwispelstaartend naar je toe komt. De kinderen deden hun uiterste best en hadden er veel plezier bij. Het was echt een grappig gezicht. De puppy's leken het ook leuk te vinden. Er moet nog heel wat gebeuren maar uit een klein eiketjel groeit soms ook een grote boom denk ik dan maar. Ik ben ook nog nasr de markt geweest om wat kleertjes te kopen voor de kids die ze echt nodig hebben. De markt is overdekt en erg heet. Als ik bij de bookhandel kraam kom roepen de verkoopsters mamie mamie en zetten gauw een stoel voor me klaar. Ze kennen me van eerdere keren, zo leuk!

  • 18 Maart 2015 - 16:36

    Inge:

    Zelfs in Cambodja ben je hondenmoeder! Goed dat je dit doet! Ik begrijp dat je al beroemd aan het worden bent:)). Mailtje is verzonden hoor. Als ik antwoord heb hoor je het zsm. Liefs, Inge

  • 18 Maart 2015 - 20:30

    Linda:

    Wat goed dat je de kinderen weer hebt bijgebracht hoe ze met honden om moeten gaan!
    En leuk dat mensen je herkennen van voorgaande jaren.
    Je hebt vast weer kinderen heel blij gemaakt met de nieuwe kleertjes.
    Nog bedankt voor je berichtje via de telefoon, ik was aan het werk vandaar dat ik geen berichtje terug heb
    gestuurd, maar hier gaat ook alles goed hoor!
    Liefs Linda xxx

  • 18 Maart 2015 - 20:35

    Bart:

    Bekende mama in Cambodja ;-)

  • 18 Maart 2015 - 23:02

    Janneke V.d.heide:

    oooo ik zie het helemaal voor me, de ene pup wordt aan de poot opgetild of aan de oren, zo zielig.
    wat grappig dat de kinderen het wel proberen, dat is vast een leuk gezicht.
    op de markt warm!!!! zo mooi dat ze je herkennen.

  • 19 Maart 2015 - 14:13

    Martin:

    he tineke

    ik lees wel weer je beleeft weer van alles.
    leuk om je verhalen te lezen

    groetjes en veel plezier
    martin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Cambodja, Preah Seihanouk

Mijn zoveelste reis

Naar 'mijn' kinderen in Kleang Leu!

Recente Reisverslagen:

01 April 2015

Luxe kamer met zwembad.

31 Maart 2015

Wat een heerlijke dag!

30 Maart 2015

De stad.

29 Maart 2015

De bruiloft!

27 Maart 2015

Weer in Phonm Penh
Tineke

Vandaag 25 januari maak ik mijn dagboek vast aan. Op 3 maart vertrek ik naar Cambodja. Ik logeer net als eerdere keren bij Jan en Narrat in Guesthous Orchidee in Sihanoukville. Een goede en gezellige plek! Ik verheug me er op "mijn" kinderen in Kleang Leu en hun ouders weer te ontmoeten en te zien hoe het met ze gaat.

Actief sinds 24 Feb. 2015
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 11746

Voorgaande reizen:

03 Maart 2015 - 03 April 2015

Mijn zoveelste reis

29 Maart 2015 - 29 Maart 2015

De Bruiloft!

Landen bezocht: