Een fijne dag. - Reisverslag uit Preah Seihanouk, Cambodja van Tineke Wiggers - WaarBenJij.nu Een fijne dag. - Reisverslag uit Preah Seihanouk, Cambodja van Tineke Wiggers - WaarBenJij.nu

Een fijne dag.

Door: Tineke

Blijf op de hoogte en volg Tineke

15 Maart 2015 | Cambodja, Preah Seihanouk

Terwijl ik dit schrijf hoor ik de Gekko roepen en maken de Titjaks hun geluidjes. Het is fijn om buiten nog even wat te drinken en na te genieten van de dag.

In Kleang Leu was het weer heel gezellig vandaag. We hebben geknipt en geplakt. De kinderen wisten van geen ophouden. Elke keer dat ik met een voorbeeld kom gaan ze ijverig bezig. Maar doordat ze hun creativiteit de vrije loop laten worden het vaak hele andere dingen. En dat is natuurlijk ook prima. De rollende plak oogjes vonden ze geweldig. En de leuke stickers vinden ze ook top. De meest leuke dieren maar ook poppetjes werden gecreeerd. Voor iedereen een lolly gekocht op de markt, dat was ook een succes.
Het blijft genieten van het entousiasme van de kids. Ze verheugen zich al weer op morgen. En ik ook.


  • 15 Maart 2015 - 16:09

    Inge:

    Heerlijk die tropische geluiden om je heen... Fijn dat de kindertjes weer zo hebben genoten. Haha, rol oogjes moeten oom wel heel erg bijzonder zijn voor ze. Liefs, Inge

  • 15 Maart 2015 - 18:42

    Linda:

    Wat toch een feest voor de kinderen als dat knutselen, ik kan me goed
    voorstellen dat je daar erg van geniet!
    Liefs Linda

  • 16 Maart 2015 - 17:54

    Janneke:

    Begin maar een kinderhuis daarginder. Bo, Banjer en ik komen helpen en nemen een vliegtuig vol stickers voor de kinderen mee. En wij maar zeuren over plastic tasjes en zo. Fijn dat je af en toe met je meiden in Nederland belt. Ik kan me voorstellen dat jouw kinderen hier de enige reden zijn om daar niet te blijven. Alhoewel je ze hier waarschijnlijk niet meer met stickers kunt blij maken!
    Alle liefs en veel (kinder)pret!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Cambodja, Preah Seihanouk

Mijn zoveelste reis

Naar 'mijn' kinderen in Kleang Leu!

Recente Reisverslagen:

01 April 2015

Luxe kamer met zwembad.

31 Maart 2015

Wat een heerlijke dag!

30 Maart 2015

De stad.

29 Maart 2015

De bruiloft!

27 Maart 2015

Weer in Phonm Penh
Tineke

Vandaag 25 januari maak ik mijn dagboek vast aan. Op 3 maart vertrek ik naar Cambodja. Ik logeer net als eerdere keren bij Jan en Narrat in Guesthous Orchidee in Sihanoukville. Een goede en gezellige plek! Ik verheug me er op "mijn" kinderen in Kleang Leu en hun ouders weer te ontmoeten en te zien hoe het met ze gaat.

Actief sinds 24 Feb. 2015
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 11728

Voorgaande reizen:

03 Maart 2015 - 03 April 2015

Mijn zoveelste reis

29 Maart 2015 - 29 Maart 2015

De Bruiloft!

Landen bezocht: