Knuffeldag Kleang Leu - Reisverslag uit Preah Seihanouk, Cambodja van Tineke Wiggers - WaarBenJij.nu Knuffeldag Kleang Leu - Reisverslag uit Preah Seihanouk, Cambodja van Tineke Wiggers - WaarBenJij.nu

Knuffeldag Kleang Leu

Door: Tineke

Blijf op de hoogte en volg Tineke

06 Maart 2015 | Cambodja, Preah Seihanouk

Na een goede nachtrust en een lekker ontbijt ben ik even naar het strand gelopen. Daarna met de Tuk Tuk van Mao naar Kleang Leu gegaan. Mao is mijn vaste Tuk Tuk rijder en hij tolkt ook in Kleang Leu.Verder helpt hij met alles wat hij maar kan doen, echt super! Wat was het vreselijk leuk de kinderen en hun ouders weer te zien! En wat een warm onthaal. Ik heb wat af geknuffeld vandaag! Ik werd gelijk uitgenodigd voor een bruiloft. Lijkt me leuk dat mee te maken Ik kijk terug op een fijne dag!

  • 06 Maart 2015 - 15:55

    Linda:

    Ik kan me voorstellen dat de kinderen en hun ouders heel blij waren om jou weer te zien! Leuk dat he naar een bruiloft mag. Slaap lekker en morgen weer genieten! xxx

  • 06 Maart 2015 - 16:33

    Janneke:

    Ik ben vandaag met mijn tuktuk naar Roden Leu geweest. Banjer is mijn vaste reisleider en tolkt bij de bank. Geen ABN-AMRO-knuffels deze keer. En ook geen bruiloft. Pas op hé: van een bruiloft........
    Niks mooier dan een warm onthaal. Het is je van harte gegund.

  • 07 Maart 2015 - 02:48

    Catrien Arends:

    Hoi Tineke
    Fijn dat je zo'n warm onthaal hebt gehad, begrijp dat de kids en hun ouders blij waren je te zien , tessa is nu bij bo samen te logeren, die twee hebben t er heel goed voor elkaar
    Wij zijn nu in IJsland en genieten er hier ook van
    Hele fijne tijd in Cambodja ,geniet er van Gr Catrien

  • 07 Maart 2015 - 14:11

    Inge:

    Wat heerlijk moet het zijn om zo begroet te worden en iedereen weer te zien! Geweldig, wie kan nu zeggen dat ze naar een Cambodjaanse bruiloft is geweest! Genieten dus. X Inge

  • 09 Maart 2015 - 03:11

    Tineke Wiggers:

    Ja genieten Catrien, zo leuk die blijde snoetjes. Gezellig dat onze woeffies samen logeren. Jullie ook heel veel plezier!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Cambodja, Preah Seihanouk

Mijn zoveelste reis

Naar 'mijn' kinderen in Kleang Leu!

Recente Reisverslagen:

01 April 2015

Luxe kamer met zwembad.

31 Maart 2015

Wat een heerlijke dag!

30 Maart 2015

De stad.

29 Maart 2015

De bruiloft!

27 Maart 2015

Weer in Phonm Penh
Tineke

Vandaag 25 januari maak ik mijn dagboek vast aan. Op 3 maart vertrek ik naar Cambodja. Ik logeer net als eerdere keren bij Jan en Narrat in Guesthous Orchidee in Sihanoukville. Een goede en gezellige plek! Ik verheug me er op "mijn" kinderen in Kleang Leu en hun ouders weer te ontmoeten en te zien hoe het met ze gaat.

Actief sinds 24 Feb. 2015
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 11787

Voorgaande reizen:

03 Maart 2015 - 03 April 2015

Mijn zoveelste reis

29 Maart 2015 - 29 Maart 2015

De Bruiloft!

Landen bezocht: