Het blijft genieten. - Reisverslag uit Preah Seihanouk, Cambodja van Tineke Wiggers - WaarBenJij.nu Het blijft genieten. - Reisverslag uit Preah Seihanouk, Cambodja van Tineke Wiggers - WaarBenJij.nu

Het blijft genieten.

Door: Tineke

Blijf op de hoogte en volg Tineke

21 Maart 2015 | Cambodja, Preah Seihanouk

Gisteren schreef ik over de monnik die me kwam zegenen en er daana geld voor wilde. Ik vond het erg vreemd omdat de monniken hier normaal zeker niet zo doen. Vandaag hoorde ik dat het een oplichter is. Nou mooi niet ingetuind dus. Ik ben vandaag ook naar Kleang Leu geweest, want als ik tegen de kinderen zeg dat ik een dagje vrij neem kijken ze zo beteuterd en teleurgesteld dat ik besloot en beloofde dat ik zou komen. Uiteindelijk is het elke keer geweldig genieten met de kids. En ja morgen ga ik ook weer. Vandaag ook weer een heerlijke strandwandeling gemaakt, er was vanmorgen een heel klein beetje wind dat was heel fijn.

• 21 Maart 2015 - 16:27

Gea:

Het blijft genieten en oplichters kom je overal tegen Maar de kids genieten van al jouw geluksmomentjes die je geeft toppie xxx

• 21 Maart 2015 - 17:49

Inge:

Gelukkig dat je voelsprieten nog goed werken! Fijn dat je kindertjes weer zo blij hebt gemaakt. Wel een klein beetje tijd voor jezelf overhouden hoor! Kus, Inge

• 21 Maart 2015 - 18:21

Linda:

De kinderen zullen niet blij zijn als jij weer naar Nederland terug gaat!
    Geniet maar lekker van alles, ook van het kleine beetje wind...haha
    xxx

• 22 Maart 2015 - 09:42

Janneke V.d.heide:

de Monnik past dus goed in het programma "oplichters" ik zal even een bericht sturen of ze iets in deze zaak zien!!!! veel plezier met de kinderen.

• 22 Maart 2015 - 10:22

Chris:

Wel slim bedacht om als "monnik" westerse toeristen op te lichten. Misschien moet ie maar en poosje naar een speciaal klooster, zo eentje waar je niet zomaar in en uit kunt lopen...